کد خبر: ۸۸۶۱۶۱
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹

تصاویر| امدادرسانی مرزبانان هنگ مرزی آستارا به مسافران گرفتار در برف

به علت بارش برف و یخ زدگی سطح جاده‌ها در محور مواصلاتی گردنه کوهستانی حیران شهرستان مرزی آستارا، نیرو‌های هنگ مرزی آستارا امدادرسانی به رانندگان، مسافرین و خانواده‌های مانده در برف و کولاک را در دستور کار قرار دادند.
تصاویر| امدادرسانی مرزبانان هنگ مرزی آستارا به مسافران گرفتار در برف
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ هادی قاسمی، فرمانده هنگ مرزی آستارا در همین رابطه اظهار کرد: با توجه به وضعیت هوا و بارش برف سنگین و مسدود شدن حرکت خودروها در محور پرتردد مواصلاتی گردنه کوهستانی حیران، مرزبانان هنگ مرزی آستارا به کمک هموطنان خود شتافتند.

وی افزود: مرزبانان هنگ مرزی آستارا در شمال غربی استان گیلان به صورت داوطلبانه و خودجوش طی ۴۸ ساعت گذشته به شکل متناوب ضمن بازگشایی محورهای مواصلاتی اقدام به رهاسازی خودروهای محاصره شده در برف کردند.

فرمانده هنگ مرزی آستارا حضور مرزبانان با غیرت، شجاع و آماده را مایه دلگرمی همه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: ما باید قدردان صلابت در مرزهایمان باشیم.

قاسمی تصریح کرد: ملت ایران همیشه قدردان خدمتگزاران خود بوده‌اند و همواره از این شجاعت و دلیری، به نیکی یاد کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مرزبانان هنگ مرزی آستارا ارتباط بسیار خوبی با مرزنشینان دارند که این تعاملات سبب افزایش امنیت در شهرستان مرزنشین آستارا شده است، افزود: مرزبانان هنگ مرزی آستارا با جان و دل و آمادگی دفاع کامل از مناطق مرزی در برف و سرمای زیر صفر درجه در خدمت به برقراری امنیت پایدار در مرزهای ملی هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین